1. אופן הגשת תלונה למחלקת פניות הציבור ברשות הארצית לתחבורה ...
04/07/2021 · מה הפניות שניתן להגיש. בירור נושא כלשהו הקשור לרישוי רכב ונהיגה, הוראת הנהיגה והבחינה המעשית, שלא ניתן לקבל עליו מידע באתר האינטרנט של משרד התחבורה או במוקד הטלפוני שמספרו 5678*, לאזרחים השוהים בחול ניתן להתקשר למספר טלפון 972-3-9695678+. הגשת תלונה אודות טעות בהצגת מדיניות ...
2. טפסים מקוונים להגשת פניות ותלונות הציבור | משרד התחבורה ...
24/10/2019 · משרד התחבורה והבטיחות בדרכים; דוח תלונות הציבור - משרד התחבורה - 2018
3. פנייה מקוונת להנהלת אגף הרישוי | משרד התחבורה והבטיחות בדרכים
משרד התחבורה לא יטפל בתלונות במקרים הבאים: תלונה על עניין שנידון או שהוכרע בבית משפט. תלונה המטופלת במקביל במשרד מבקר המדינה, במשטרה או ברשות ציבורית אחרת.
4. דוח תלונות הציבור - משרד התחבורה - 2018 | משרד התחבורה ...
19/10/2020 · שיעור הגידול בתלונות הנוסעים למשרד התחבורה בשנת 2018 (3,943 ב-2017 לעומת 5,106 תלונות ב-2018). פעולות הביקורת
5. הגשת תלונה נגד מפעילי תחבורה ציבורית (אוטובוסים ומוניות ...
אגף הביקורת הפנימית במשרד התחבורה בודק תלונות המעלות ליקוי ברמה המערכתית או מצביעות על תפקוד לקוי באופן הטיפול בתלונה ביחידה המקצועית, או באופן טיפול היחידה המקצועית בגורם מפוקח על ידה, כל זאת רק לאחר שהמתלונן מיצה את האפשרויות העומדות לפניו מול היחידות המקצועיות במשרד.
6. התחבורה הציבורית באוטובוסים בירושלים
משרד התחבורה. ממשלה - משרדים, מוסדות וחברות בירושלים
7. אגף בכיר ביקורת פנימית | משרד התחבורה והבטיחות בדרכים
30/06/2020 · שיאני התלונות של הציבור: משרדי התחבורה והבריאות כ-14,000 תלונות הוגשו בשנת 2019 לנציבת תלונות הציבור. כ-35% מהן נמצאו מוצדקות.
8. משרד התחבורה, בנק ישראל 5, ירושלים - טלפון, שעות פתיחה ...
משרד התחבורה לא יטפל בתלונה בכל אחד מהמקרים הבאים: תלונה על עניין הנדון או שהוכרע בבית משפט. תלונות המטופלות במקביל במשרד מבקר המדינה, במשטרה או ברשות ציבורית אחרת.
9. שיאני התלונות של הציבור: משרדי התחבורה והבריאות - סרוגים
13/03/2019 · משרד התחבורה והבטיחות בדרכים (להלן - משרד התחבורה) מופקד על קביעת המדיניות של מערכות התחבורה, על תכנונן, פיתוחן והסדרתן, ובכלל זה על התכנון והקידום של התחבורה הציבורית.
10. הגשת תלונה למשרד התחבורה על נהג מונית (הליך) – כל-זכות
לנציבות תלונות הציבור 03-6851512. חיפה. רח חסן שוקרי 12, הדר תד 4394, מיקוד 3104301. בימים א-ה: 13:00-9:00 ביום ד גם בין: 17:00-15:00: 04-8649748. לביקורת המדינה. 04-8604434. לנציבות תלונות הציבור …
11. התחבורה הציבורית בישראל
30/06/2020 · משרד התחבורה מדורג במקום הראשון במספר מכתבי התלונה שהתקבלו נגד גוף מסוים.
12. כתובות, טלפונים ושעות קבלה
30/06/2020 · לראשונה אחרי שנים: הכי הרבה תלונות – על משרד התחבורה. משרד התחבורה הדיח מהמקום הראשון את הביטוח הלאומי בדוח נציב תלונות הציבור השנתי. גופים נוספים עליהם התלונן הציבור: משרד הבריאות, דואר ישראל והמשטרה. 35% מהתלונות נמצאו מוצדקות. בין התלונות: תיירות שקיבלו יחס משפיל ...
13. לראשונה אחרי שנים: הכי הרבה תלונות – על משרד התחבורה
מוקד מרכזי ביותר הוא זה של אגף הרישוי (רישוי קל), המהווה חלק ממשרד התחבורה. במוקד טלפוני זה, המבוסס על מענה אלקטרוני, ניתן לקבל מידע על נושאים מגוונים הנוגעים לחידושם של רשיונות נהיגה ורכב, לעידכון פרטי נהגים וכן הלאה. תפקיד חשוב אחר של המוקד, באמצעות מערכת ממוחשבת מאובטחת ...
14.
3. רק במידה והתלונה לא תטופל באופן משביע רצון, ניתן לפנות בצירוף ההתכתבות שנערכה בנושא ישירות אל נציב תלונות הציבור במשרד התחבורה.
15. המוקד הטלפוני של משרד התחבורה
24/05/2021 · משרד התחבורה ממשיך להוביל את דוח תלונות הציבור של משרד מבקר המדינה, שיתפרסם בעוד כחודש 60% מתוך התלונות על המשרד ב-2020 היו לגבי השירות לציבור, ו …